BLI MEDLEM

Man får mycket för 150 kronor i Värmlands Konstförening

Du bidrar först och främst med din medlemsavgift till att föreningen kan arbeta med att stödja konstlivet i Värmland.

Du kan vinna konstverk i det årliga konstlotteriet som har dragning i december. Samtliga vinster köps in under vår- och höstsalongerna.

Du får fritt inträde för två personer till varje höstsalong.

Du medverkar till att vår förening kan dela ut fyra stipendier ur tre olika fonder.

Du får ett tryck av ett självporträtt som en värmländsk konstnär gör varje år.

Du är välkommen som medlem genom att betala in 150:- till vårt plusgirokonto 7 18 77 -5. Ange "Ny medlem" samt namn, adress och eventuell mejladress. Du kan också anmäla ditt intresse genom att skicka ett mejl till registeransvariga Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Medlemsavgiften gäller för kalenderår.

Konstföreningens hantering av dina personuppgifter

GDPR (General Data Protection Regulation) är en ny EU-förordning som börjar gälla i hela EU den 25 maj 2018. GDPR ersätter den svenska Personuppgiftslagen.

Du har alltid rätt att få dina personuppgifter rättade eller raderade. Du har också rätt att få ett registerutdrag med de uppgifter som vi har lagrat om dig. Hör av dig till vår registeransvariga Ingrid Lendrup på e-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. om du har frågor om dina personuppgifter i vårt medlemsregister. Notera att vi inte registrerar några personnummer!

Vi sparar bara dina personuppgifter så länge du är medlem i konstföreningen. Uppgifterna används för att kunna skicka information till dig som inbjudningar till utställningar och möten. Uppgifterna ligger också till grund för ditt deltagande i konstföreningens lotteri.

Vi lämnar inte ut dina uppgifter till tredje part. Vi kan däremot använda dina personuppgifter för att göra utskick från våra samarbetspartners eller aktörer inom konstområdet med information som är relevant för dig som medlem i konstförening, som utställningar, erbjudanden och inbjudningar.