Mingelbild från vernissage
Självporträtt av Mats Bergström

För dig som medlem

Genom att vara medlem i Värmlands konstförening bidrar du med din medlemsavgift till att föreningen kan arbeta med att stödja konstlivet i Värmland.

Utöver detta får du som är medlem:

• Chans att vinna samtida konst i vårt årliga konstlotteri

• Fritt inträde för två personer till varje höstsalong

• Ett tryck av det självporträtt som en värmländsk konstnär gör varje år (Porträttet till vänster: Mats Bergström, 2015)

• Inbjudningar till föreläsningar om konst med fritt inträde

• 10 procents rabatt på inramningar hos Combihörnan i Karlstad

Bli medlem

Du är välkommen att bli medlem genom att betala in 150 kronor (alternativt ungdomsavgiften 100 kronor för dig under 25 år) till vårt bankgirokonto 5509-7661 eller swishnummer 1234404521. Ange "Ny medlem" samt namn, adress och eventuell mejladress.

Du kan också anmäla ditt intresse genom att skicka ett mejl till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. . Du som är under 25 år mejlar alltid för att anmäla dig.

Medlemsavgiften gäller för kalenderår.